fbpx

Od růže až po oddací místnost: Nechte se inspirovat těmito 3 Valentýnskými pop-upy

Inspirace 18/01/2019

Den sv. Valentýna, je skvělou příležitostí ke zvýšení prodejů, promování nového produktu, nebo se jen tak připomenout svým zákazníkům. Každý rok, 14. února, se vaši zákazníci ptají na jednu a tu samou otázku: “jak tento speciální den oslavit?“
Zkuste jim nabídnout jedinečný zážitek formou pop-upu a zároveň se tak dostat i na stránky magazínů a novin.

Vybrali jsme pro vás pár zajímavých pop up storů, které tuto příležitost skvěle využili:

2v1

Dva v jednom! Takové bylo Valentýnské heslo příznačně pojmenovaného obchodu Penney’s (pence), který dnes již známe pod názvem Primark.
Při odchodu z obchodu jste si na Valentýna mohli u dveří ještě zakoupit jednu last minute růži nebo střední a velký bouquet. Ideální řešení pro dárek na poslední chvíli.

Cestujete na sv. Valentýna?

Cestujete za svou milou? Dostanete růži zdarma! Cestujete se svým milým? A co takhle rovnou svatba?
Několik amerických letišť se minulý rok zapojilo do romantického projektu, při kterém se během odbavovacího procesu rozdávaly pasažérům nejrůznější valentýnské dárky. Lízátka ve tvaru srdce, květiny, čokoláda, přáníčka, prostě na cokoliv si vzpomenete. Pro “pokročilejší“ páry se na letištích dokonce otevřela pop-upová oddací místnost. Na Valentýna 2018 tedy cestující mohli vstoupit během povinných 2 hodin před odletem nejenom na palubu, ale i do manželství.

#LoveBetter

Každá třetí žena a každý čtvrtý muž se minimálně jednou za život ocitne v nezdravém vztahu.
Organizace One Love pomáhající právě obětem takových vztahů se na tuto skutečnost pokusila upozornit speciálním Valentýnským pop-upem v srdci New Yorku pod hashtagem “#LoveBetter“. Na venek roztomilý růžový obchod byl naplněn medvídky, kteří vám vyhrožují rozchodem, bonboniérami, které vás upozorňují na vaši váhu, nebo třeba náhrdelníky s GPS trackováním do mobilu, aby váš partner vždy věděl, kde se nacházíte.

Natálie Wirth, The Prostor

Sdílet článek
Galerie
Prostor na míru